Chilipirul zilei.ro

deal.ro

Gama Grohe Eurosmart Cosmopolitan este una dintre cele mai cautate game cu design modern. Recomandata de designeri datorita viabilitatii si a liniilor constructive subtile, cuprinde baterii pentru lavoar, baterii de bideu si baterii de cada si dus. Imbinand o estetica impecabila cu functionalitate perfectionata, bateriile sunt durabile si au un design atemporal. Bateriile Grohe Eurosmart Cosmopolitan reflecta valorile principale ale minimalismului, datorita formelor sale subtile si a liniilor bine definite. Fiecare baterie poate fi integrata in orice ambient fara a-i compromite stilul. Gama este conceputa pentru a contribui prin simplitate la o baie aerisita si relaxanta. Eurosmart Cosmopolitan este o gama de lux a producatorului german Grohe, iar fiecare aspect al constructiei bateriilor reflecta acest lucru. De la forma conica a corpului, pana la manerul plat, designul este unitar si inspira continuitate. Finisarea cu tehnologia Grohe StarLight asigura bateriilor din gama o suprafata cromata rezistenta la murdarie si matuire. Specificatii tehnice Baterie dus Grohe Eurosmart Cosmopolitan Baterie monocomanda cu montaj pe perete Maner din metal Cartus ceramic 46 mm cu Grohe SilkMove Scurgere dus inferioara 1 2 Supapa integrata contra refluxului Suprafata cromata Grohe StarLight Limitator de debit reglabil Reglare debit minim de aproximativ 2,5 l min Conexiuni excentrice Garantie 60 luni Despre Grohe Brandul german Grohe are o traditie de peste 100 de ani in fabricarea de baterii pentru baie si bucatarie, rezervoare incastrate si clapete. In 2017, Grohe a lansat prima linie proprie de ceramica, deschizand un nou drum pentru dezvoltarea propriilor game. Mentinand aceleasi standarde de calitate si aceeasi pasiune pentru inovatie pe parcursul intregii activitati, Grohe este unul dintre cei mai mari producatori europeni de solutii pentru baie si baterii pentru bucatarie. Bucuria apei este un motivator pentru cautarea perfectiunii in fiecare produs. Frumusetea atemporala si calitate care tine o viata intreaga sunt valori care insumeaza esenta brandului Grohe . Scopul brandului este de a crea produse geniale, cu performante inegalabile. Intreaga activitate Grohe se bazeaza pe 4 piloni: calitate, tehnologie, design si sustenabilitate. Pe baza lor, a fost contruit un brand recunoscut international pentru calitatea ireprosabila , inovatia continua si game deosebite pentru orice tip de amenajare. Grohe este un nume de referinta, deoarece nu a cautat modernitatea, ci prin echipele de designeri si colaborarile cu arhitecti din intreaga lune, a creat-o. Continua sa inoveze si sa perfectioneze fiecare element, Grohe a creat produse de referinta, cu tehnologii in permanenta dezvoltare. Astfel, a definit un nou stil al amenajarilor interioare cu ajutorul a doua elemente permanente in filosofia brandului: design atemporal si inovatie continua .